1/10/08

Terrassa balla

Actuació d'Amics del Ball a la plaça de Salvador Espriu, 01/10/08

Sortia de la feina, amb presses, cap a casa, quan em trobo al mig del camí un escenari. Ni me'n recordava. Avui comença el TNT Dansa, el festival abans conegut com TensDansa i que per motius que ni sé ni m'importen ha canviat de direcció i de nom aquest any.

Mai m'ha interessat la dansa, la veritat, sempre l'he trobat una cosa "per a iniciats", i potser per això he deixat passar les anteriors cinc edicions sense veure ni un espectacle. Però avui m'ho he trobat de cara, i he vist tota aquella gent gaudint de l'espectacle, un ambient gairebé de Festa Major... no sé, potser que aquest any li doni una oportunitat a aquesta gent que balla. Si més no, és un tema molt interessant per fotografiar...

2 comentaris:

Salva Piqueras ha dit...

Manolo!!

No me digas que llevas en el bolsillo esa "miniatura" de cámara que te has comprado!!

Ayyy, lo que duele la envidia...

Manel Marqués ha dit...

Hehehe, ja m'agradaria, però és massa "trasto"

No, la que porto sempre a sobre és la Canon petita. Encara no he penjat cap foto feta amb la reflex. Pensava fer un reportatge sobre el tensdansa aquest cap de setmana però no he pogut, per motius que probablement explicaré al proper post.