5/3/10

El concurs de l'estiu: resultats

Hotel Arts i peix de Frank Ghery, 25/01/2009

La Direcció General de Patrimoni Cultural de la Generalitat ha fet públics, per fí, els resultats del Concurs de l'Estiu, que teòricament s'havien d'anunciar al setembre. La idea del concurs era aconseguir fotos per a una guia del patrimoni que estan preparant, i el premi és veure el teu treball publicat en un llibre del qual es posaran en circulació milers d'exemplars. No està malament per a un no professional.

Hi vaig participar amb sis fotos, en van seleccionar quatre com a finalistes i per fi ahir vaig saber que la foto que hi ha aquí dalt l'han agafat per al llibre, que finalment es titularà "Això és Catalunya". Han seleccionat 51 fotos de 36 participants. No sé quants participants hi havia, només a través de Flickr erem més de 130, i també es podien enviar les fotos per e-mail sense tenir compte de Flickr. Confesso que m'havia fet il·lusions que n'agafarien almenys dues, tenint quatre finalistes, però bé, col·locar-ne una no està malament. Als fotògrafs guanyadors ens convidaran a l'acte de presentació del llibre. Espero que ens el regalin, ja que s'han estalviat una pasta amb les 51 fotos que han tret del concurs...

4 comentaris:

Virginia Domínguez ha dit...

Enhorabona!!
Totes 6 eren fantàstiques, però penso que la que han triat és la més original.

Montse ha dit...

ostreeeeeeeeeeees!!!!! enhorabonaaaaaa!!! es una foto amb un agran orignalitat, una composició molt xocant, un dinamisme genial i una llum q espatarra!!!!
FELICITATS, estic molt contenta!!!
tan de bo et regalin no un, sino 5 llibres!!!

Manel Marqués ha dit...

Moltes gràcies a totes dues!

Unknown ha dit...

Oh!!! Moltes Felicitats, Manel. M'agrada molt al fotografia!!!
La rectitud de les línees del darrere, en contraposició de la flexibilitat i les corvatures del davant. M'encanta!!