18/5/10

50.000 clics

Més de 50.000, 18/05/10

Segons les estadístiques del meu compte de Flickr, avui he arribat a les 50.000 entrades. Això vol dir que 50.000 vegades algú (sense comptar-me a mi) ha fet clic per a veure una foto, o una pàgina de la meva galeria, o per a obrir un àlbum o col•lecció. Vaig obrir el compte fa exactament 3 anys, tres mesos i 18 dies (vaig carregar la primera foto el 31 de gener de 2007) de manera que he tingut una mitjana de 41,56 entrades al dia. Altres indicadors extrets de les meves estadístiques a dia d’avui:

He pujat un total de 2.187 fotos. 1.262 són públiques i 883 són d’accés restringit.
La meva galeria ocupa 123 pàgines.
Tinc publicats 76 àlbums, 53 de públics i 23 de restringits.
Sóc administrador d’un grup i membre de 45 més
Tinc 52 contactes. Contacte més antic amb fotos públiques: Quim Bahí. Contacte més recent: Chaulafanita
La foto més vista té 672 visites.
Hi ha 33 fotos vistes més de 100 vegades.
222 fotos han provocat almenys un comentari dels altres usuaris.
113 fotos han estat marcades com a favorites per almenys un usuari.

Em sembla que no està gens malament, i m’ho semblarà fins que torni a veure fotos d’altres usuaris que a les 24 hores d’haver-les penjat tenen 200 vistes, 35 comentaris i 8 marques de favorita. Ai, què dolenta és l’enveja...

Amb tot això de les 50.000 entrades he fet un repàs exhaustiu de tot el material que he pujat. Fotos que em recorden moments especials, fotos que gairebé no recordava haver fet, fotos de les que estic especialment orgullós... he vist que hi ha algun material (no molt, la veritat) que realment val la pena. De manera que avui inauguro una nova secció del blog, dedicada a mostrar les que jo crec que són les meves millors fotos, de totes les èpoques, de tots els formats i de tots els gèneres. Intentaré fer-la quinzenalment i incloure una mínima informació tècnica sobre la foto. Començo tot seguit, al següent post.

1 comentari:

Susanna ha dit...

Jjejeejj! M'agrada això de les estadístiques! Felicitats pel número!!